• خداوند متعال بندگان را نیافرید، مگر آنکه او را بشناسند. پس هرگاه خدا را بشناسند، او را عبادت می کنند.
  • کسی که بدون «بصیرت» عمل می کند، همچون زنده ای است که در بیراهه می رود؛ پس هر چه سریع تر رود، از مقصد دورتر می شود.
  • هر که در چهار موقع ، مالک نفس خود باشد:هنگام رفاه و توسعه زندگی ، هنگام سختی و تنگ دستی ، هنگام اشتها و آرزو و هنگام خشم و غضب ؛ خداوند متعال بر جسم او، آتش را حرام می گرداند.
  • کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد.
واحد حقوقی
بخشنامه ها
واحد بیمه و درمان
دانلود
پرتال کانون مرکز
لیست ارزش معاملاتی املاک
آمار بازدید
بایگانی سایت
تارخ انتشار: سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 11:32
کد: 7968

صدور سند تک برگی از طریق پست

بنام خدا سران محترم دفاتر اسناد رسمی استان البرز با اهداء سلام با عنایت به شروع کار ارسال اسناد و مدارک جهت صدور سند تک برگی از طریق پست خواهشمند است توجه فرمائید قبل از تحویل سند به اداره پست تمامی مراحل اسکن و بارگذاری در منوی سیستم ثبت آنی ، بخش خدمات ثبتی ، [&hellip

بنام خدا

سران محترم دفاتر اسناد رسمی استان البرز

با اهداء سلام

با عنایت به شروع کار ارسال اسناد و مدارک جهت صدور سند تک برگی از طریق پست خواهشمند است توجه فرمائید قبل از تحویل سند به اداره پست تمامی مراحل اسکن و بارگذاری در منوی سیستم ثبت آنی ، بخش خدمات ثبتی ، در خواست صدور سند مالکیت ، انجام و از ذینفع اثر انگشت اخذ و در سامانه بارگذاری گردد .لازم به ذکر است اثر انگشت در سامانه ثبت آنی باید در حضور صاحب سند انجام گردد. سپس پرینت درخواست صدور سند از سامانه اخذ و توسط سردفتر محترم امضا و مهر و ضمیمه مدارک تحویل پست گردد .

تذکر اول : مراحل بالا هیچ ارتباطی به تفاهم نامه کانون و قرارداد پست ندارد و تکلیف قانونی سردفتر برابر دستورالعمل های صادره است و در مورد روش کار و حق الزحمه این بخش نه کانون و نه اداره محترم کل ثبت استان البرز هیچ گونه دخالتی نداشته و نمی توانند داشته باشند چون روش کار و مبلغ حق الزحمه از طریق سازمان محترم ثبت اسناد و املاک کشور تعیین شده است .

تذکر دوم : بعد از پایان بخش فوق بر اساس دستورالعمل ضمیمه قرارداد پست مدارک فیزیکی و سند با اخذ رسید تحویل نماینده پست میگردد . کانون سردفتران و دفتریاران استان البرز .

پاسخی بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.